انواع چرخ خیاطی

انواع چرخ خیاطی

چرخ خیاطی ها در نوع کلی خانگی (برای مصارف شخصی) و صنعتی (برای تولید انبوه در کارخانجات) بوده و همچنین به صورت ساده و دیجیتال وجود دارند. همچنین مینی چرخ خیاطی ها یا چرخ خیاطی های بسیار کوچک نیز به ویژه برای حمل‌ونقل و استفاده بسیار آسان و امکان استفاده در سفر وجود دارند. در اینجا ما در مورد بر خی از نمونه‌های معروف و کارآمد آن توضیح مختصری از آن‌ها می‌دهیم.

چرخ خیاطی دستی: رایج ترین و البته قدیمی ترین نوع چرخ خیاطی خانگی است و برای دوخت و دوز های ساده کاربرد دارد. این چرخ خیاطی باانرژی مکانیکی و از طریق به گردش درآوردن دسته چرخ خیاطی کارکرده و برنامه های دوخت و دوز چندانی ندارد.

چرخ خیاطی خانگی مدرن: این نوع چرخ های خیاطی از انرژی برقی استفاده نموده و بسیاری از ویژگی های و برنامه های طراحی و دوخت و گلدوزی و … را متناسب با کاربرد شخصی در خود جای داده اند. چرخ خیاطی های جدید خانگی از قیمت مناسبی برخوردار بوده و دارای امکانات مناسبی می باشند.

چرخ خیاطی صنعتی: مدل پیشرفته چرخ خیاطی های قدیمی است و امکانت زیادی برای راحتی کار برروی آن‌ها نصب‌شده است. کار با چرخ خیاطی های برقی که از نیروی برق برای کار استفاده می‌کند، بسیار راحت‌تر از کار با چرخ خیاطی های دستی است. به این شکل همانطور که از نامش مشخص است در فعالیت های تولیدی و صنعتی کاربرد دارد. این چرخ خیاطی ها برنامه های خیاطی برای تمیزکاری بیشتر داشته و برای دوخت پارچه‌های ضخیم و برخی از جنس‌ها که چرخ‌های خانگی قابلیت دوخت آن‌ها را ندارند،مناسب است.

انتهای مطلب/

این نوشته را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


خدمات فروشگاه به زودی قابل دسترسی خواهد بود. رد کردن