پرسش های متداول

پرسش های متداول

شما می توانید پرسش های متداول را در لیست زیر مشاهده و در صورت نیاز سوال خود را از طریق فرم انتهای صفحه مطرح نمایید.


برای اینکه از خرید خود رضایت کامل داشته باشید نیاز است تا نکات ذیل را مورد نظر قرار دهید.
۱٫حدود قیمتی که برای خرید چرخ خیاطی در نظر می گیرید بسیار مهم می باشد.
۲٫چنانچه برای کارهای گلدوزی و هنرهای خیاطی حرفه ای قصد خرید دارید بنابراین لازم است چرخهایی را انتخاب کنید که دارای توانایی های بیشتر و گزینه های متفاوتی برای مانور باشند که به طبع در صورتیکه امکانات چرخ خیاطی بیشتر باشد قیمت نیز بالاتر خواهد بود.در صورت انجام کارهای معمولی و روزانه می توانید چرخ خیاطی با قابلیتهای کمتر تهیه نمایید.
با توجه به الویت هر یک از گزینه های بالا خواهید توانست چرخ خیاطی مورد نظر خود را خریداری نمایید البته نکته مهم در چرخ خیاطی ها و گلدوزی های ساخت شرکت ژانومه در این است که تمامی محصولات از نظر کیفیت کاملا در یک سطح می باشند و تنها امکانات و قابلیتهای انتخابی است که در قیمت تفاوت ایجاد می کند. محصولات ژانومه دارای کیفیت برتر دنیاست و همواره شعار ما این است : ” چرخ خیاطی ژانومه شهرت جهانی دارد.”

یکی از رایجترین مشکلاتی که در کار با چرخ خیاطی رخ می دهد به هم خوردن تنظیمات است که باعث پاره شدن نخ می شود , این مشکل بیشتر به واسطه عدم اطلاعات کافی و آموزش مناسب بوجود می آید.

اگر منظورتان یک چرخ خیاطی با امکانات معمولی و کیفیت بالاست چرخ ژانومه نیوهوم مدل ۱۵۱۲ به شما پیشنهاد می شود که هم قیمت و هم امکانات آن مناسب می باشند.

با سلام، تمامی قطعات در نمایندگی و شرکت نیوهوم موجود می باشد.

با عرض سلام.برند نیوهوم برندی آمریکایی است که این شرکت چرخ های خیاطی خود را به شرکت ژانومه ژاپن سفارش می دهد.


پرسش شما




خدمات فروشگاه به زودی قابل دسترسی خواهد بود. رد کردن